Isus este salvatorul!

Totul despre adevrăul Lui Dumnezeu "www.Iisusestesalvatorul.wordpress.com"

Ce mia redat mie Visul?

Posted by iisusestesalvatorul pe Octombrie 21, 2010

Ce mia redat mie Visul?
Joi dimineata cam pe la orele şase şi jumătate am avut un vis care ma pus să stau chiar mult pe ginduri. De ce ştiu ora la precis? simplu răspund, ca deobicei în fiecare dimineaţă telefonul meu ma trezeşte la orele şase. Dece aşa de tare ma impresionat visul? Caci sunt o sumedenie de visuri minunate nu? Raspunsul meu o sa fie simplu: visul ăsta mia lăsat un mesaj
şi eu consider că e de la Domnul. Aştept puţină răbdare de la voi pentru ca înainte dr al reda să fac o mică întroducere. De cînd există omenirea Domnul comunica cu oamenii prin visuri şi vedenii, exeplul clar este prorocul Daniil, prin acestea el lasă mesajele sale şi demonstrează la sigur că El există. Aşae? Amin să zicem. Redau visul şi apoi am sa explic ce mesaj redă el. Miercuri seara eu am decis sa tin post a doua zi, adică joi, decizia a fost luată şi pregătită pentru indeplinire. Acum Visul:”poate că pare a fi cam copilăresc, dar nu mie ruşine săl redau. Este deja diminieaţa (Atenţie se redă visul) şi cînd zăresc ceasul,  observ că întîrzii la colegiu. Ma ridic repede din pat, ma îprospăţez cu apă rece iau fuga ceva de alegurii şii zic mamei că trebuie sa plec şi iată că acuş vine troleibuzul. Privesc prin geam şi ramîn uimit  cînd văd afară un ger frumos şi multă zăpadă.Am rămas uimit, cum ar putea sa cadă un ger peste noapte şi anume în miezul tomnii (Apropo în vis ştiam ca este joi, şi el era destul de clar) dar putin ma măcinau gîndurile acelea pentrucă  văd  troleibuzul meu şi e gata să plece!. Mam grăbit să ies din casă ca săl ajung dar nu am reuşit. Era ger şi recunoşteam că pe asemenea timp  transportul nu prea merge. M-am oprit pe prispă şi mă gindeam ce să fac sa plec pe jos? sau să aştept?. M-am hotărît să aştept. În acel timp ma gîndeam că in zadar m-am grăbit şi ca se putea să mai aştept puţin în casă. Dar miam amintit ca în timpul grabei mele am mîncat ceva, şi fără să-mi dau seama eu am încalcat postul. Ma mustra gîndul, şi anume acesta ,, cum am putut eu sa încalc postul meu pentru nişte boabe de fasole şi pîine!,,. In timp ce gîndeam stfel am auzit o voce care îmi spunea: nui nimic caci Dumnezeu poate să mă ierte şide asta,, în timpul acesta mia apărut nişte tîlhari, eu iaş numi Tîlhari moderni, căci pînă şi acuma îmi este clară îmbracămintea lor şi aş spune că era faină în stil sportiv. Ei după cîte am înţeles cautau săşi bată joc de cineva şi, mau zerit pe mine. Aşa cum era ger au hotarît sa mă omoare in bulgări şi anume bulgări zdraveni, erau mai multi ca mine. Doream mult să mă dizbat, aveam în jurul meu puţin ză padă ca să le răspund şi eu prin badjocura lor,însă zăpada din jurul meu, se micşora văzînd cu ochii. Eu eram slab şi iatcă văd că ei se mai agaţă de un trecător, bătîndul cu bulgări.Trecînd pe liga mine lam întrbat de ce nui răspunzi, hai să ne unim şi o să fim puternici. La care  mia răspuns că el nu este nebun şi nu are degînd să se lupte cu ei. La momentul acela am fost doborît de tîlhari în batjocură, numarul lor încet creştea. Şi priveam cu disperare cum zăpada  din jurul meu se topea rapid si puteri de bataie nu mai aveam. Cît stăteam jos, surplit de puteri am privit in o alta persoană era doborîtă de bătăi şi acăzut pe picioarele mele şi astfel încalzidumile. Nu ma multumit asta însă, cînd iam zis să se ridice şi să luptăm împreună, ea mia refuzat. Mam înervat şi aim strigat ei ridicindumă, caci eram bătuţi de bulgări agresiv cît şedeam jos ,,Acum nu eşti bună de nimic, doar decît sămi încalzeşti picioarele,,. Cînd deja eram pe picioare am privit în jur şi am vazut mulţi  copii femei si bărbaţi  trîntiţi jos fără puteri badjocoriţi. Şi miam zis in mine dacă ar avea ei rivna de batălie noi nam fi bătuţi! Numărul nostru este cu mult mai mare decit al lor, ei sunt păna la zece dar noi peste sute.Dar ei aşa de jalnic arătau, mulţi eram badjocoriţi şi mulţi sunt şi acum. Dar niciunul din ei nu sa ridicat,,
Acest vis îmi aminteşte despre despre creştinul modern care nu este gata deloc măcar să se ridice să se lupte. Şi despre oamenii din lume care se lasă badjocoriţi. Noi trebuie să avem rîvna de luptă ca să supravieţuim, dacă nu, o să fim nimiciti cît de inamicii noştri cît şi de diavol. Şi nu o să mai fim buni de nimic, numai dacă să ne încalzim picioarele unul altuia zicîndune: şi eu am trecut prin asemenea şi eu sunt doborît de păcat nu putem face nimic. Asemenea mia făcut femeia din vis şi eu mam înervat dar nu cred că şi Domnului iar place asemenea stări.
Altfel degeaba a murit pentru noi Hristos dacă nu avem rivnă pentru  victorie. Şi putem să fim nimicişi aşa degeaba existînd.
Dascal Marcel

2 răspunsuri to “Ce mia redat mie Visul?”

  1. http://www.gradinaeden.wordpress.com promoveaza o invatatura care arata drumul inapoi in binecuvantarea gradinii Eden, drum pe care Hristos prin jertfa Lui l-a facut posibil pentru noi, luand asupra Lui pacatul, boala si blestemul.

    Daca doriti putem face schimb de linkuri pentru blogroll

Lasă un răspuns

 
